Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik mijn abonnement niet opzeggen?

• March 18, 2026
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Geachte Heer Mevrouw, Ik wil mijn  Sim-Only abonnement opzeggen maar dat is onmogelijk via de website en de app omdat de opzeggen button niet werkt en je deze melding krijgt:

Mijn vraag is hoe kan ik opzeggen?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid en afbeelding aangepast voor het afschermen van klantgegevens.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Langetabbetje,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je wilt opzeggen! Maar wat vreemd dat de pagina niet werkt.

Zou je de URL kunnen delen in dit topic? Dan kan ik het ook even testen en voorleggen bij de juiste afdeling voor verder onderzoek. 

Voor nu kan je een mail sturen naar webcare@simyo.nl samen met een kopie ID, 06-nummer (die opgezegd mag worden) en bijbehorende persoonlijke gegevens zoals, postcode + huisnummer en e-mailadres. Ik zorg er dan oor dat het abonnement wordt opgezegd.

Groetjes,
Amy

5 reacties

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • March 19, 2026

Hoi ​@Langetabbetje,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je wilt opzeggen! Maar wat vreemd dat de pagina niet werkt.

Zou je de URL kunnen delen in dit topic? Dan kan ik het ook even testen en voorleggen bij de juiste afdeling voor verder onderzoek. 

Voor nu kan je een mail sturen naar webcare@simyo.nl samen met een kopie ID, 06-nummer (die opgezegd mag worden) en bijbehorende persoonlijke gegevens zoals, postcode + huisnummer en e-mailadres. Ik zorg er dan oor dat het abonnement wordt opgezegd.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • March 19, 2026

Beste Amy,

Bijgaand de link. Als ik op instelingen druk dan zie geen abonnenement>Abonnement opzeggen.

Mijn Simyo - Internet en bellen

Als ik via search opzeggen abonnement opzoek kom ik op deze pagina:Mijn Simyo - Page Not Found: /opzeggen

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • March 19, 2026

Hoi ​@Langetabbetje,

Bedankt voor het delen van de link! Ik heb dit even doorgestuurd naar de juiste afdeling.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer die je wilt opzeggen? Dan kijk ik even met je mee.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • March 19, 2026

Hi Amy, Bedoel je een sms bericht? Zo ja naar welk nummer? Gr, Ramsingh

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • March 19, 2026

Hi Amy, Bedoel je een sms bericht? Zo ja naar welk nummer? Gr, Ramsingh

Als je op '’privébericht'’ drukt kom je terecht op de juiste pagina waarbij je ​@Amy een PB kan sturen. Daarnaast heb ik de afbeelding in jouw topic aangepast waarbij je jouw privégegevens niet meer ziet!