Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik mijn abonnement niet gebruiken?

• April 2, 2026
  • 5 reacties
  • 31 Bekeken

Simyo App heeft glichtes en ik kan mijn abonnement niet gebruiken zoals ik heb aangeschaft.

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Anosh Zulfquar,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je problemen hebt ervaren met je abonnement. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is.

Ik heb even gekeken en zag dat je simkaart geblokkeerd was omdat er extra kosten zijn gemaakt door meer internetverbruik. Zo te zien heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice en is alles weer opgelost.

Fijn om te zien dat er een dataplafond is ingesteld. Vanaf 1 mei is het actief en voorkom je onverwachte kosten buiten je bundel.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Sedat

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • April 2, 2026

Een glitch in de matrix?

Friesian
  • Forum Expert
  • April 2, 2026

Simyo App heeft glichtes en ik kan mijn abonnement niet gebruiken zoals ik heb aangeschaft.

Welke problemen ondervind je precies ​@Anosh Zulfquar . Kun je wat duidelijker zijn qua omschrijving? 

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • April 3, 2026

Hoi ​@Anosh Zulfquar,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je problemen hebt ervaren met je abonnement. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is.

Ik heb even gekeken en zag dat je simkaart geblokkeerd was omdat er extra kosten zijn gemaakt door meer internetverbruik. Zo te zien heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice en is alles weer opgelost.

Fijn om te zien dat er een dataplafond is ingesteld. Vanaf 1 mei is het actief en voorkom je onverwachte kosten buiten je bundel.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Sedat

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • April 3, 2026

Ik heb even gekeken en zag dat je simkaart geblokkeerd was

Is dit niet te zien in de app en in Mijn Simyo?

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 3, 2026

Ik heb even gekeken en zag dat je simkaart geblokkeerd was

Is dit niet te zien in de app en in Mijn Simyo?

@XTF Dat is een goede vraag! Je kunt een blokkade van je simkaart terugzien in zowel de Mijn Simyo app als via de webbrowser. Daar wordt ook meteen de reden van de blokkade vermeld. Je ontvangt daarnaast altijd een e-mail en een sms waarin staat dat je simkaart is geblokkeerd, zodat je hiervan op de hoogte bent.