Skip to main content

.

Vraag

Waarom kan ik in de app niet akkoord gaan met het contract?

  • 22 februari 2023
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Hallo,

ik ben nieuw bij simyo en heb mijn inloggegevens ontvangen (esim simonly.) nou als ik de app open en inlog moet ik in het stappen plan akkoord gaan met mijn contract. als ik op akkoord klik gebeurd er niks. 

help!!

06XXXXXXXX

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2383 reacties
  • 23 februari 2023

Hoi @GebruikerSimyo,

Bedankt voor je bericht. Allereerst heb ik jou 06-nummer aangepast in het bericht omdat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens publiekelijk te delen, voor je eigen veiligheid ðŸ˜Š.

Wat vreemd dat er niks gebeurd als je het contract wilt bevestigen! Heb je dit ook geprobeerd via Mijn Simyo? Ik hoor graag of het via de website versie wel lukt en wat je dan te zien krijgt! Ondertussen heb ik even meegekeken en zie ik dat de simkaart is geactiveerd waardoor je ook meteen akkoord gaat met het contract. Als ik het goed begrijp zou het inmiddels gelukt moeten zijn! 

Ik hoor graag van je of alles werkt naar behoren.

Groetjes,
Amy


hoi @Amy. accepteren is gelukt. Alleen de esim installeren niet. Ik moet een SMS code invullen voor verificatie maar die kan ik niet ontvangen want er is niks geinstalleerd. Kan ik de SMS code van jullie krijgen?


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2383 reacties
  • 23 februari 2023

@GebruikerSimyo Inmiddels via de privéberichten jou vraag beantwoord 😊.