Skip to main content
antwoord

Waarom is mijn simkaart geblokkeerd?

  • January 6, 2025
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Ik heb geen openstaande facturen maar mijn simkaart  blijft geblokkeerd. Ik wil graag weten wat is de reden?

Met vriendelijke groet 

Myriam 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Carla.07,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad geen openstaande facturen meer hebt. Je simkaart is daarom vanaf nu weer actief! Je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten. :)

Groetjes,
Roeqajja

4 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • January 6, 2025

Hi ​@Carla.07,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad geen openstaande facturen meer hebt. Je simkaart is daarom vanaf nu weer actief! Je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten. :)

Groetjes,
Roeqajja


  • auteur
  • Beginner
  • October 11, 2025

Ik heb geen openstaande facturen maar mijn simkaart blijft geblokkeerd. Ik wil graag weten wat is de reden?

 

Met vriendelijke groet 

 

Myriam 


JanD
  • Forum Expert
  • October 12, 2025

Beste ​@Carla.07 vandaag kun je tot 17u00 via WhatsApp contact opnemen met Simyo via onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • October 13, 2025

Ik heb geen openstaande facturen maar mijn simkaart blijft geblokkeerd. Ik wil graag weten wat is de reden?

 

Met vriendelijke groet 

 

Myriam 

Je aansluiting is inmiddels gedeblokkeerd!