Afgelopen weekend is bij de telefoon van mijn zoon op onverklaarbare manier in 20 minuten tijd, ruim 10gb aan verbruik geregistreerd door de simkaart van Simyo. De telefoon zelf heeft voor heel de maand maar 3,47 gb geregistreerd. Op het tijdstip (06:41 tm 06:59) sliep mijn zoon en de WiFi stond ook gewoon aan
Hierdoor werden de kosten maar liefst €577,82, omdat wij de mb's verbruikt zouden hebben. Maar met enig speurwerk, blijkt dit onmogelijk gezien het aantal mb's. Niet met een app, update, download,etc,etc
Simyo heeft als oplossing de 577,82 kwijt te scheiden en dan ons (verplichten) om 8x500mb bij te kopen, waardoor we nu nog met extra kosten van €40,00 zitten. Gezien het feit dat de telefoon niks heeft geregistreerd qua verbruik lijkt het mij een fout tussen de simkaart en zendmast. Simyo denkt daar anders over en blijft erbij dat wij de mb"s verbruikt hebben...…
Hebben meer mensen dit meegemaakt?