Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik wilde mijn Simyo abonnement na 9 jaar eens ‘upgraden’, maar kwam van een koude kermis thuis. Als bestaande klant ben ik 85 euro per jaar duurder uit met hetzelfde abonnement dan een nieuwe klant. 🤯
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! Ik help je graag verder.
Op je aansluiting zie ik inderdaad dat je contractvrij bent, dit betekent dat je je abonnement kunt verlengen met de bundels die wij op onze website hebben staan. Je kunt dit regelen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Heb je het al via deze manier geprobeerd? Je ontvangt meteen een bevestigingsmail als de verlenging is gelukt. Verder zie ik dat je Simyo Compleet al hebt geactiveerd sinds november 2023. Om deze reden wordt je huidige bundel van 300 belminuten ook verdubbeld naar 600 belminuten. Als je je abonnement verlengt, dan is de verdubbeling al meegenomen bij de bundels die je ziet staan in Mijn Simyo. 🙂
@J.D.L. en @Groentjuh wederom dank!! De bevestiging van Simyo waarin stond dat de internetbundel direct inging was verdrongen in mijn inbox. Ik kwam ‘m later pas tegen. 😶
”Je bundels gaan in per 1 juli 2024” leek me duidelijk genoeg, maar ik had ‘t mis.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.