Skip to main content
Beantwoord

verlengen abonnement en na een jaar bundel verlagen en wel de korting van het eerste jaar kan gebruiken.

• October 7, 2026
  • 8 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb nu 400 min en 20 GB.   ( klant van kpn ) en betaal 8,57

Ik kan nu verlengen met hetzelfde voor 8,00 voor 2 jaar

of 400 min en 50 GB voor 6,50 het eerste jaar en daarna 15,00

Mijn vraag is of ik na een jaar overstappen op 20 GB zodat ik het 2e jaar gewoon 8,00 betaal

Ik heb geen zin om 15,00 per maand te betalen 

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@afentoe,

Bedankt voor je bericht. Je kunt na afloop van de kortingsperiode inderdaad je bundel aanpassen. Er zit dus geen boete of addertje onder het gras als je na die 12 maanden teruggaat naar 20 GB.

Houd er wel rekening mee dat je na het wijzigen van je bundel de reguliere prijs betaalt die bij de bundel vermeld staat (de doorgestreepte prijs). De tijdelijke actieprijs van € 6,50 geldt alleen tijdens de actieperiode.

Je kunt je bundel daarna dus gewoon aanpassen naar 20 GB, maar vanaf dat moment geldt de reguliere prijs van die bundel.

Groetjes,
Khadija

8 reacties

JanD
  • October 8, 2026

Beste ​@afentoe je kunt je bundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen.

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • October 8, 2026

Dat weet ik maar zit er geen addertje onder het gras.   Niet dat ze zeggen je heb 12 maanden korting gehad en nu maak je geen gebruik meer van die dure bundel dus je moet een boete betalen.   

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • October 8, 2026

Nee hoor geen addertje tijdje geleden iets vergelijkbaars gedaan dit gaat prima.

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • October 8, 2026

Perfect ik probeer het gewoon.

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • October 8, 2026

Komt goed😃

niet vergeten in je agenda te zetten😉

JanD
  • October 8, 2026

Geen addertje onder het gras ​@afentoe , zelf heb ik een half jaar korting tot 31-12 en ga dat vanaf 1-1 ook weer aanpassen.

Khadija
Community manager
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • October 8, 2026

Hoi ​@afentoe,

Bedankt voor je bericht. Je kunt na afloop van de kortingsperiode inderdaad je bundel aanpassen. Er zit dus geen boete of addertje onder het gras als je na die 12 maanden teruggaat naar 20 GB.

Houd er wel rekening mee dat je na het wijzigen van je bundel de reguliere prijs betaalt die bij de bundel vermeld staat (de doorgestreepte prijs). De tijdelijke actieprijs van € 6,50 geldt alleen tijdens de actieperiode.

Je kunt je bundel daarna dus gewoon aanpassen naar 20 GB, maar vanaf dat moment geldt de reguliere prijs van die bundel.

Groetjes,
Khadija

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • October 8, 2026

Dankjewel voor het antwoord, de regulaire prijs van 8,00 vind ik prima

Heb ik toch 12 maanden korting van 1,50 per maand, en heel veel GB over want gebruik maar ongeveer 15GB per maand. 
Ik ben toch al gewend om veel over te houden want gebruik max 20 minuten per maand.