Hoi @InekeL, @Johan_23, @JanD en @Doornekamp33,
Bedankt voor jullie bericht. Ik snap dat je vragen hebt over de inflatiecorrectie. Wij hebben in onze Algemene Voorwaarden staan dat we Ă©Ă©n keer per jaar een inflatiecorrectie kunnen doorvoeren. Deze voorwaarden horen bij je abonnement. Het is daarom niet mogelijk om kosteloos je abonnement op te zeggen voor het einde van je contract. Je mag wel opzeggen voordat je contractperiode is afgelopen, maar dan betaal je een afkoopsom. Voor alle andere vragen en antwoorden over de inflatiecorrectie wil ik je verwijzen naar deze pagina.
In een ander topic heb ik al antwoord gegeven over het tijdig communiceren. Ik zal mijn antwoord even kopiëren. De woordvoerder van Simyo heeft in een statement laten weten aan Tweakers hoe het precies zit met het tijdig communiceren van de inflatiecorrectie. Het artikel en zijn antwoord kunnen jullie op deze pagina terug lezen.
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geĂŻnformeerd.
Groetjes,
Seren