Skip to main content
Vraag

Telefoon geblokkeerd, wat nu?

• April 26, 2025
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

Doordat ik mijn wifi per ongeluk uit had staan heb ik nu een rekening van 188 euro. Daarop is mijn Simkaart geblokeerd. Deze kan ik deblokkeren door 100 euro over te maken. Dit gaat echter niet, omdat door de blokkade de ING app niet meer werkt, zelfs niet via WIFI. Mijn telefoon is bijna volledig onbruikbaar nu. 

Dit is op zaterdag gebeurt, dus ik kan de klantenservice niet bellen. Ook op whatsapp wordt er niet gereageerd. 

Wat nu? 

6 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 26, 2025

Beste ​@jregter op WhatsApp wordt wèl gereageerd, alleen niet real-time, dus hou wel de WhatsApp in de gaten, ze zijn er tot 17u00.

De ING is gewoon op een pc via de website bereikbaar.

• auteur
  • Beginner
  • April 26, 2025

Ok dank, ING is wel bereikbaar via PC, maar overmaken kan ook via website niet zonder mobiel helaas. 

Grt, Jorrin 

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • April 27, 2025

Vreemd dat de ING app niet werkt via wifi dit staat namelijk geheel los van je geblokkeerde simkaart.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • April 29, 2025

Hi ​@jregter,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice. Laat je me weten of je hiermee verder bent geholpen? Als dat niet zo is hoor ik het graag, dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing.

Groetjes,
Seren

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • May 30, 2025

Zou toch handig zijn als die buiten bundel beveiliging standaard / altijd aan zou staan..

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 2, 2025

Zou toch handig zijn als die buiten bundel beveiliging standaard / altijd aan zou staan..

Ik begrijp heel goed dat je het graag anders had gezien. Zoals je misschien weet, bood Simyo in het verleden helemaal geen dataplafond aan, dus vanuit mijn perspectief is het al een mooie stap dat deze optie er nu wél is voor onze klanten.

Wie weet wordt jouw suggestie in de toekomst ook werkelijkheid, dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn! :)