Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Nu wil ik via Simyo een nieuwe bestellen, maar om de bestelling af te ronden sturen ze per sms een code die ik vervolgens weer op de site moet invullen.
Het probleem is dat mijn telefoon nu stuk is, en ik geen sms-berichten meer kan lezen.
Is er een mogelijkheid om online sms berichten te bekijken, of kan ik via een andere manier de telefoon bij Simyo bestellen?
Bedankt voor je bericht. Zoals @Ron H heeft aangegeven kun je jouw simkaart in een ander toestel plaatsen om de sms te ontvangen. Echter zie ik dat je inmiddels de verificatiecode hebt kunnen bevestigen en dat de bezorgafspraak voor je nieuwe toestel is gemaakt. Het ziet er naar uit dat het uiteindelijk is gelukt 😊. Voor nu wil ik je alvast heel veel plezier wensen met je nieuwe toestel. Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag!
Bedankt voor je bericht. Zoals @Ron H heeft aangegeven kun je jouw simkaart in een ander toestel plaatsen om de sms te ontvangen. Echter zie ik dat je inmiddels de verificatiecode hebt kunnen bevestigen en dat de bezorgafspraak voor je nieuwe toestel is gemaakt. Het ziet er naar uit dat het uiteindelijk is gelukt 😊. Voor nu wil ik je alvast heel veel plezier wensen met je nieuwe toestel. Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.