Tante heeft Simyo aangevraagd met nummerbehoud, geen mail ontvangen!
Zij heeft wel een brief, maar geen mail dus ook geen (tijdelijk) o6 nummer en ook geen wachtwoord.
De vraag is hoe gaan we nu de boel activeren?
Tante heeft Simyo aangevraagd met nummerbehoud, geen mail ontvangen!
Zij heeft wel een brief, maar geen mail dus ook geen (tijdelijk) o6 nummer en ook geen wachtwoord.
De vraag is hoe gaan we nu de boel activeren?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen dat je tante klant is geworden 😊.
Vreemd dat zij geen mails binnen heeft gekregen! Het zou kunnen dat er een spellingfout in het e-mailadres is gemaakt waardoor de e-mails niet zijn aangekomen. Dit zou ik even voor je moeten nakijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de naam, geboortedatum, volledig adres en e-mailadres? Dan zoek ik de aansluiting op in ons systeem. Ik zorg er dan ook voor dat de mails opnieuw worden verstuurd :).
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.