Skip to main content
antwoord

Spijt van contract door flashback deal.

• September 1, 2025
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Ik heb een wtf moment vandaag toen ik flashback feest deal zag.

Namelijk per 1 augustus een 2 jarige abonnement gekozen voor 10 euro per maand met 20gig data en 400bel.

Nu een maand later… dezelfde abonnement voor €9!!!

Beste antwoord door Friesian

Hoi ​@Wolkje79 

Prijzen fluctueren nu eenmaal, de ene keer tref je het goed de andere keer wat minder. Ik zou zeggen kijk vooral naar het grote plaatje. Kwaliteit netwerk, dekking, klantenservice wanneer nodig.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • September 1, 2025

Dat kan gebeuren. Dan heb je pech. Het had ook 11 euro kunnen kosten, en dan heb je geluk.

• auteur
  • Beginner
  • September 1, 2025

Dat kan gebeuren. Dan heb je pech. Het had ook 11 euro kunnen kosten, en dan heb je geluk.

Ja pech is pech. Accepteer het ook. Bundel in zijn geheel is nog steeds goed.

Maar het voelt ook gewoon niet goed aan, vooral omdat ik iedere dag Simyo app gebruik om mijn data gebruik bij te houden. Dan krijg je dit steeds onder je neus gedrukt :(

JanD
  • Forum Expert
  • September 2, 2025

Als je alles van  te voren weet kun je voor een dubbeltje de wereld rond zei men vroeger ​@Wolkje79 en ​@wimj12 

Friesian
  • Forum Expert
  • antwoord
  • September 2, 2025

Hoi ​@Wolkje79 

Prijzen fluctueren nu eenmaal, de ene keer tref je het goed de andere keer wat minder. Ik zou zeggen kijk vooral naar het grote plaatje. Kwaliteit netwerk, dekking, klantenservice wanneer nodig.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 3, 2025

Hoi ​@Wolkje79,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. 

Ik zie dat je van ​@wimj12, ​@JanD en ​@Friesian al het juiste antwoord hebt gekregen. Helaas kunnen we niet meer voor je betekenen hierin. 

Groetjes,
Amy