Skip to main content

.

Beantwoord

Simyo compleet vervallen, wat nu?

  • 2 september 2023
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Kreeg in een keer gisteren een melding dat Simyo Compleet ( dubbele bundels ) is uitgeschakeld .

Er is in mijn situatie niets veranderd , heb nog gewoon KPN Internet .

Waar dit verhaal dan ook weg komt , meneer Joost mag het weten .

Mail naar Simyo gestuurd , komt vaag verhaal terug in heel slecht Nederlands dat “persoonlijke data” uit zou staan . Zeg het maar.

Uiteindelijk is er nog niets veranderd en Simyo compleet staat nog steeds uitgeschakeld.

Heb het idee dat als Simyo iets verkeerd kan doen , ze het niet zullen laten . De activering van de simkaart was al een drama , waardoor ik 2 weken zonder aansluiting heb gezeten  .

Geweldige provider !

Beste antwoord door Ray

@Sandeb 

Je bent niet de enige.. Waarschijnlijk werkt het weer.

 

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 2 september 2023

Persoonsgegevens staan gewoon aan !!


  • 9787 reacties
  • antwoord
  • 2 september 2023

@Sandeb 

Je bent niet de enige.. Waarschijnlijk werkt het weer.

 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 2 september 2023

Ja , is weer geactiveerd . 
Wel vervelend dat je eerst boos moet worden voordat e.e.a. geregeld is .


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1789 reacties
  • 4 september 2023

Hoi @Sandeb,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat je Simyo Compleet zomaar is vervallen. Zoals @Ray al aangaf lijkt het erop dat je niet de enige bent die dit probleem had. Gelukkig is het nu opgelost. Onze excuses voor het ongemak! 

Groetjes,
Seren