Hallo, mijn kpn compleet is gestopt zie het ook niet meer in de app. Bij kpn is er niks veranderd. Hoe kan ik het weer activeren zie het nergens staan in de app.
Simyo Compleet komt te vervallen, wat is er aan de hand?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je Simyo Compleet opnieuw hebt moeten activeren.
Het klopt inderdaad dat je niet meer in aanmerking komt voor Simyo Compleet zodra je de optie “Persoonsgegevens” uitschakelt in Mijn Simyo. Zodra je deze optie uitschakelt, geef je ons geen toestemming meer om je adresgegevens te delen met KPN. Op deze manier kunnen wij niet controleren of je een KPN Thuis aansluiting hebt op je adres waardoor Simyo Compleet komt te vervallen.
Voordat wij Simyo Compleet stopzetten, sturen wij meerdere e-mails hierover zodat je hiervan op de hoogte bent. Ik zie op je account dat deze e-mails wel op tijd zijn verstuurd. Wellicht heb je deze mails gemist.
Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.