Skip to main content
antwoord

Rekening van sms

• July 17, 2025
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Op mijn rekening staat een sms naar mexico, kost maar 0,25 maar is niet van mij. Hoe kan dit?  Heb geprobeerd te bellen maar krijg geen contact

appen lukt ook niet, wel contact gehad met Jada maar pas volgende dag en toen was ik er niet

kumnen jullie dit oplossen?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Kaatje15,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt!

Het komt vaker voor dat klanten op hun verbruik sms'jes naar het buitenland zien staan terwijl ze zelf geen sms hebben verstuurt. Dit kan komen omdat bepaalde apps automatisch een sms versturen naar hun server als jij je telefoon bijvoorbeeld uit- en aanzet. Wellicht heb je recentelijk een nieuwe app hebt gedownload op jouw telefoon of heb je op een vreemde link gedrukt of op een advertentie van een bepaalde app waardoor er kosten in rekening zijn gebracht doormiddel van de verstuurde sms'jes. Soms kan het ook zo zijn dat de sms’jes bijvoorbeeld als verificatie worden verstuurd.

Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je ook bent geïnformeerd hierover. Ik zal dit topic daarom sluiten.

Thanks voor je hulp! ​@Friesian 😊

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • July 17, 2025

Beste ​@Kaatje15 - Kaatje.

Het zou mij allerminst verbazen als dit door een app is gebeurt. Ik kan me voorstellen dat je hiermee niet blij bent.

Mijn tip alvast….

Bijvoorbeeld Avast en Malwarebytes installeren en laten scanner. En zou je aub je profiel willen invullen? Dat werkt erg fijn als basis voor de vrijwillige dienstverlening. 😉😎👍

https://forum.simyo.nl/settings/profile

Ik verw8 dat morgen een moderator contact met je opneemt via dit topic.

Succes!

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 18, 2025

Hi ​@Kaatje15,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt!

Het komt vaker voor dat klanten op hun verbruik sms'jes naar het buitenland zien staan terwijl ze zelf geen sms hebben verstuurt. Dit kan komen omdat bepaalde apps automatisch een sms versturen naar hun server als jij je telefoon bijvoorbeeld uit- en aanzet. Wellicht heb je recentelijk een nieuwe app hebt gedownload op jouw telefoon of heb je op een vreemde link gedrukt of op een advertentie van een bepaalde app waardoor er kosten in rekening zijn gebracht doormiddel van de verstuurde sms'jes. Soms kan het ook zo zijn dat de sms’jes bijvoorbeeld als verificatie worden verstuurd.

Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je ook bent geïnformeerd hierover. Ik zal dit topic daarom sluiten.

Thanks voor je hulp! ​@Friesian 😊

Groetjes,
Roeqajja