Skip to main content

.

Hoi,

als ik mijn 6 GB bundel ( € 4,44) wil verhogen naar 10GB  (€ 8,87) betaal ik 2 keer zo veel, maar ik krijg maar 2/3 meer data. Klopt dat? Ik zou hopen dat je bij een verdubbeling van de prijs ook (minstens!) een verdubbeling van je bundel krijgt.

Van 2 GB (€ 3,3) naar 6 GB betaal je 1/3 meer en krijg je 3 keer zoveel data. 

Van 10 GB naar 20 GB (€ 12,19)  betaal je weer 1/3e meer voor een verdubbeling.

Waarom is van 6 naar 10 GB zo duur?

Beste ​@Frager zo te zien heb je nog een oud(der) abo.

Als je (bijna) contract vrij bent kun je overstappen naar de nieuwste bundels.

Je kunt dan verlengen binnen 4 maanden voor einde contractdatum en gaat dan meteen per de eerstvolgende 1e van de maand in.

Zijn de de door jou genoemde bedragen inclusief bellen of alleen de prijzen van de databundels?

Ik herken die prijzen niet vergeleken met de huidige bundels en prijzen.

Hi ​@Frager,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! Ik kijk graag met je mee.

Het vermoeden van ​@JanD klopt inderdaad! Op je aansluiting zie ik dat je nog oude bundels/tarieven hebt. Omdat je momenteel contractvrij bent, kun je je abonnement verlengen met onze huidige tarieven. Als je verlengt met een looptijd van 2 jaar, dan kost de bundel van 10GB slechts €2. Je bent hier dan voordeliger mee uit. Je kunt je abonnement verlengen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Als het verlengen is gelukt ontvang je meteen een bevestigingsmail. :)

Heel erg bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

@JanD

Dit krijg ik te zien. 6 GB 4,44 en 10 GB 8,87.

En dank je, ik kijk even naar de nieuwe bundels bij verlengen.

@Roeqajja Dat lijkt inderdaad het geval te zijn. 

Jammer dat Simyo niet met mij meedenkt als ik een andere bundel wil.

Zonder de tip van ​@JanD had ik nog jaren teveel betaald. 

Hi ​@Frager,

Bedankt voor je reactie.

Ik zie dat het verlengen van je abonnement is gelukt. Ook heb je de optie om persoonlijke aanbiedingen te ontvangen ingeschakeld in Mijn Simyo. Goed om te zien! Hiermee zul je in de toekomst geïnformeerd worden wanneer wij een leuke aanbieding hebben. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer