Skip to main content

.

Ik heb een sim-only abonnement en nummerbehoud aangevraagd. Er staat echter dat het op 30-5-2025 zal gebeuren, wat nog een maand duurt, en dat ik mijn telefoon niet mag gebruiken totdat het geregeld is, omdat ik dan 150 euro per gigabyte moet betalen?

Waarschijnlijk geeft je oude provider het nummer niet eerder vrij. En je bundels van Simyo gaan dan ook pas op die datum in. Als je dan je Simyo SIM kaart eerder gebruikt bel je buiten je bundel tegen hoge kosten.

Dus tot die tijd de SIM kaart van je oude provider blijven gebruiken.

Hi ​@hwal,

Bedankt voor je bericht. Zoals ​@Hsd al terecht aangeeft (heel erg bedankt daarvoor!): de reden dat nummerbehoud pas op 30-5-2025 plaatsvindt is omdat je huidige provider het nummer pas op die datum vrijgeeft. Tot die tijd is je Simyo abonnement nog niet actief en zijn je bundels dus ook nog niet actief.

Als je vóór die datum toch je Simyo simkaart gebruikt dan bel en internet je buiten bundel, en dat kan inderdaad leiden tot hoge kosten. Daarom adviseren we om tot de overstapdatum gewoon de simkaart van je huidige provider te blijven gebruiken. Meer informatie over nummerbehoud kun je hier teruglezen: Simyo nummerbehoud

Laat je mij weten of je hiermee geholpen bent?

Groet,
Seren

Reageer