Ik probeer voor een collega een nieuwe e-sim aan te vragen, maar blijf steken in het vak ‘e-mailadres’. Kan het serieus zijn, dat zijn e-mailadres te lang is? Ik kan de laatste 3 posities niet invullen. Dat is toch zeker een grap? Ik kan toch niet een bestaand e-mailadres aanpassen? Het zou toch niet uit moeten maken hoe lang een mailadres is, dat kan Simyo toch niet bepalen?
Beantwoord
Nieuwe zakelijke sim aanvragen - mailadres te lang, wat nu?
Beste antwoord door Ashley
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat gek dat het invullen van het volledige e-mailadres niet lukt.
Het moet mogelijk zijn een langer e-mailadres in te vullen. Krijg je echt een foutmelding of blijft de pagina hangen? Je kan het eventueel via een andere browser proberen en/of de cookies + geschiedenis verwijderen bij de huidige browser.
Ik hoor graag of dit geholpen heeft.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.