Skip to main content
antwoord

Nieuw toestel maar ook nieuwe bundelwijziging?

  • July 22, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Ik heb zojuist een nieuw toestel besteld dacht ik met een afbetaling. 

Maar een bevestigings mail geeft aan dat ik mijn abonnement heb gewijzigd.

Ik begrijp het even niet kan nergens iets terug vinden. 

Vriendelijke groet

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Loesjuh,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert!

Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie dat er op 22 juli inderdaad een telefoonbestelling is geplaatst. Daarbij heb je ook nieuwe bundels en een dataplafond gekozen. Alle informatie kun je terugvinden in je nieuwe contract, dat ook op 22 juli is verstuurd per e-mail. Ik wil je alvast heel veel plezier wensen met je nieuwe toestel en je nieuwe bundels! 📲

Mocht je hierna nog vragen hebben hoor ik het graag.

Groet,
Seren

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • July 23, 2025

Hi ​@Loesjuh,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert!

Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie dat er op 22 juli inderdaad een telefoonbestelling is geplaatst. Daarbij heb je ook nieuwe bundels en een dataplafond gekozen. Alle informatie kun je terugvinden in je nieuwe contract, dat ook op 22 juli is verstuurd per e-mail. Ik wil je alvast heel veel plezier wensen met je nieuwe toestel en je nieuwe bundels! 📲

Mocht je hierna nog vragen hebben hoor ik het graag.

Groet,
Seren