Skip to main content
antwoord

Mijn telefoon is kwijtgeraakt. Kan ik mijn nummer tijdelijk blokkeren?

• June 18, 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn telefoon is kwijtgeraakt. Kan ik mijn nummer tijdelijk blokkeren?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Judith123,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je je telefoon bent kwijtgeraakt!

Ik help je graag verder hiermee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zal je simkaart dan tijdelijk blokkeren en een nieuwe simkaart versturen.

Het is ook mogelijk om je simkaart te blokkeren via de Mijn Simyo website. Dit kun je eventueel zelf regelen via Instellingen> Simkaart. Hier kun je dan ook een nieuwe simkaart aanvragen.

Groetjes,
Roeqajja

3 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • June 19, 2025

Hi ​@Judith123,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je je telefoon bent kwijtgeraakt!

Ik help je graag verder hiermee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zal je simkaart dan tijdelijk blokkeren en een nieuwe simkaart versturen.

Het is ook mogelijk om je simkaart te blokkeren via de Mijn Simyo website. Dit kun je eventueel zelf regelen via Instellingen> Simkaart. Hier kun je dan ook een nieuwe simkaart aanvragen.

Groetjes,
Roeqajja

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • June 19, 2025

Hi Roeqajja je schreef:

Het is ook mogelijk om je simkaart als “gestolen” op te geven via Mijn Simyo. Dit kun je eventueel zelf regelen via Instellingen> Simkaart. Hier kun je dan ook een nieuwe simkaart aanvragen.

waarom is deze optie niet beschikbaar in de app van Simyo?

groetjes Ron

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • June 20, 2025

Hi ​@Ron H,

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb mijn reactie even aangepast, je kunt je simkaart op onze website namelijk alleen “blokkeren” zie ik en niet als “gestolen” opgeven. 🙂

Ik durf niet te zeggen waarom deze optie niet in de app beschikbaar is. Ik heb intern als tip meegegeven om deze optie ook in de app te plaatsen, dat zou namelijk wel handig zijn! Bedankt voor het meedenken hierin. 😉

Groetjes,
Roeqajja