Skip to main content
antwoord

Klopt mijn eerste factuur?

• July 1, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Waarom moet ik 3,5 euro meer betalen per maand dan een nieuwe klant, ik heb een prepaid van simyo maar wordt nu klant?????

Moderator: De titel is iets verduidelijkt zodat andere leden sneller kunnen zien waar het bericht over gaat.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@baby,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag even met je mee.

Op je aansluiting zie ik dat je inderdaad bent overgestapt van Prepaid naar Sim Only. Als ik het goed begrijp, gaat dit dus om je eerste factuur. Het klopt dat je eerste factuur altijd wat hoger ligt. Je betaalt bij Simyo namelijk altijd één maand vooruit, maar omdat dit je eerste factuur is, betaal je ook nog voor de maand zelf naar rato (€11,12). Dit is de reden waarom je factuur wat hoger is dan verwacht. Vanaf je volgende factuur betaal je wel de gebruikelijke abonnementskosten van €11,50.

Je resterende beltegoed (€18,98) is verrekend als korting op je factuur, hierdoor staat je factuur op dit moment op €3,64. Het is dus niet zo dat je €3,50 meer betaald per maand.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 1, 2025

Beste ​@baby , kun je wat duidelijker zijn met je vragen???

Je hebt nu prepaid en je wilt een abo en je zou duurder uit zijn dan een nieuwe klant???

Als je een abo neemt ben je toch een nieuwe klant en kun je eventueel resterend prepaid tegoed meenemen.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 2, 2025

Hi ​@baby,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag even met je mee.

Op je aansluiting zie ik dat je inderdaad bent overgestapt van Prepaid naar Sim Only. Als ik het goed begrijp, gaat dit dus om je eerste factuur. Het klopt dat je eerste factuur altijd wat hoger ligt. Je betaalt bij Simyo namelijk altijd één maand vooruit, maar omdat dit je eerste factuur is, betaal je ook nog voor de maand zelf naar rato (€11,12). Dit is de reden waarom je factuur wat hoger is dan verwacht. Vanaf je volgende factuur betaal je wel de gebruikelijke abonnementskosten van €11,50.

Je resterende beltegoed (€18,98) is verrekend als korting op je factuur, hierdoor staat je factuur op dit moment op €3,64. Het is dus niet zo dat je €3,50 meer betaald per maand.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja