Skip to main content

.

Beantwoord

Kan ik mijn telefoontoestel tussendoor deels aflossen?

Kan ik mijn telefoontoestel deels tussendoor aflossen?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Autonico,

Bedankt voor je bericht. Je kunt ervoor kiezen om het resterende bedrag van je toestel in één keer af te lossen via de Mijn Simyo omgeving. Dit doe je door in te loggen op Mijn Simyo en via iDEAL het bedrag te betalen. Vanaf het moment dat je telefoon is afbetaald, zie je alleen nog maar je bundelkosten op je factuur verschijnen. Deels aflossen is dus niet mogelijk.

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het gerust weten!

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

4 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • antwoord
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Autonico,

Bedankt voor je bericht. Je kunt ervoor kiezen om het resterende bedrag van je toestel in één keer af te lossen via de Mijn Simyo omgeving. Dit doe je door in te loggen op Mijn Simyo en via iDEAL het bedrag te betalen. Vanaf het moment dat je telefoon is afbetaald, zie je alleen nog maar je bundelkosten op je factuur verschijnen. Deels aflossen is dus niet mogelijk.

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het gerust weten!

Groetjes,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 4 maart 2025

De vraag was, of ik een gedeelte kon betalen aan het open bedrag van mijn telefoon.

Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 181 reacties
  • 4 maart 2025
Autonico schreef:

De vraag was, of ik een gedeelte kon betalen aan het open bedrag van mijn telefoon.

Nee, dat doet Simyo dus niet, alleen het uitstaande bedrag in één keer aflossen, dat behoort tot de mogelijkheden. Hier spreekt een ervaringsdeskundige …… 😉  

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 5 maart 2025
Autonico schreef:

Zoals ik in mijn vorige bericht heb uitgelegd is deels aflossen niet mogelijk. Een volledige afbetaling kan wel. 

Reageer