Ik ben net een nieuwe klant, ik dacht Simyo klinkt goed en het is een mooie deal. Eerst heb ik 1,5 maand moeten wachten tot mijn telefoon eindelijk geleverd werd. Keer op keer problemen dat mijn abonnement nog niet gekoppeld was met de telefoon, dacht ik dat ik eindelijk mijn telefoon en abonnement kreeg. Kreeg hem netjes overhandigd van de bezorger moest hij hem voor me neus WEER innemen. Het scheen nog steeds niet goed gekoppeld te zijn. Na meerdere telefoontjes te hebben gepleegd met Simyo en kosten gemaakt voor het bellen naar Simyo toe (super lange wachtrijen) was hij na weken eindelijk geleverd. 2 maanden later heb ik een sms-je over t hoofd gezien waardoor ik binnen 12 uur met €213 over mijn bundel ben gegaan. Ineens was mijn Sim-kaart geblokkeerd en kon ik niks meer…. Dit bedrijf heeft blijkbaar ook geen plafond voor data gebruik (waar ik niet van op de hoogte was en ook niet over ben geïnformeerd) en probeert alleen maar extra geld uit zijn klanten te trekken echt vreselijk klantonvriendelijk. Nadat mijn abonnement is afgelopen stap ik gelijk over.
~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hoogverbruik, wat is er gebeurd?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.