Skip to main content

.

Beantwoord

Hoe kom ik in contact met jullie?!

• 4 september 2024
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb al weken dat als ik probeer te bellen dat ik ‘vanwege administratieve redenen’ niet kan bellen. Ik zie nergens in het Dashboard dat er iets fout is of dat ik iets anders kan doen. 

Als ik Simyo bel met iemand anders nummer krijg ik te horen dat ze door drukte niet bereikbaar zijn. Ik kan via Whatsapp contact opnemen, maar daar zit ik principieel niet op.

Ondertussen betaal ik wel gewoon voor mijn abonnement, het werkt niet en ik krijg geen contact.

Hoe kan ik in contact koment met Simyo. Iemand enig idee?

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Nathan12345,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Het is momenteel erg druk waardoor een reactie langer kan duren dan normaal. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Wat gek dat je niet kan bellen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb dit dan ook doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer.

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • antwoord
  • 5 september 2024

Hoi @Nathan12345,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Het is momenteel erg druk waardoor een reactie langer kan duren dan normaal. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Wat gek dat je niet kan bellen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb dit dan ook doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer.

Groetjes,
Ashley

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 6 september 2024

Hoi @Nathan12345,

Wil je mij een privé bericht sturen met daarin het telefoonnummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley

• Beginner
  • 2 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo Ashley,

Kun je mij ook helpen? Ik heb nu al een paar keer geprobeerd te chatten en te bellen, maar bij de chat staat dat er geen medewerker beschikbaar is, en als ik bel, hoor ik niets, of wordt er gezegd dat de ‘klantenservice’ gesloten is, ook nu op dinsdagmiddag bijvoorbeeld. Heeft Simyo anders een e-mailadres? Mijn simkaart doet het niet en ik kan daarom niet met mijn Simyo bellen.
Vriendelijke groet

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 18 februari 2025

Beste ​@Simlin zie onderstaand de diverse contactmogelijkheden:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

• Beginner
  • 2 reacties
  • 18 februari 2025

Beste JanD,

Telefoon: werkt niet, zie hierboven.

Chat: werkt niet, zie hierboven.
Facebook & Whatsapp: heb ik niet

Forum: heb ik al bekeken en daar werd het antwoord ook niet gegeven, want simyohulp is dan nodig.
*Hoe kom ik in contact?*

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 18 februari 2025

Hoi ​@Simlin,

We zijn in principe telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 17:30. Voor zover ik weet is er de afgelopen tijd geen storing geweest. Zou je nogmaals naar onze klantenservice kunnen bellen en mij laten weten of het werkt? Ik wil je graag verder helpen, maar het is ook belangrijk dat je de klantenservice eerst kunt bereiken. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan ik verder met je meekijken. 

Groetjes,
Seren

Reageer