Skip to main content
antwoord

Hoe kan ik overstappen van een Sim Only abonnement naar een Prepaid simkaart?

• August 30, 2025
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zag dat ik moest overstappen naar een Simyo-abonnementsimkaart om een ​​telefoon te bestellen, en toen ik dat deed, zag ik dat deze was afgewezen. Ik wil dus terug naar een Simyo-prepaidkaart. Omdat mijn telefoonbestelling was afgewezen, ben ik voor deze actie overgestapt naar een abonnementsimkaart en kon ik er geen gebruik van maken. Moet ik hiervoor betalen? Ik heb gekozen voor een abonnement van twee jaar.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Ahmetc2nn,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat wij een e-mail hebben gestuurd waar een 088-nummer in vermeld staat die je kan bellen zodat zij jou kunnen vertellen waarom de telefoonbestelling is afgewezen. Wellicht dat het toch nog mogelijk is om een telefoon te bestellen. 

Mocht dit toch niet mogelijk zijn dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Amy

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 31, 2025

Beste ​@Ahmetc2nn in de regel kun je binnen 14 dagen je abo opzeggen/aanpassen.

Vandaag is Simyo bereikbaar tot 17u00 via WhatsApp:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • September 1, 2025

Hoi ​@Ahmetc2nn,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat wij een e-mail hebben gestuurd waar een 088-nummer in vermeld staat die je kan bellen zodat zij jou kunnen vertellen waarom de telefoonbestelling is afgewezen. Wellicht dat het toch nog mogelijk is om een telefoon te bestellen. 

Mocht dit toch niet mogelijk zijn dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • September 1, 2025

Hallo, ik heb gisteren een telefoon besteld en kreeg direct een annuleringsbericht. Toen ik de klantenservice belde, zeiden ze dat de bestelling morgen bevestigd zou worden en dat ik een verzendbevestiging zou ontvangen, maar ik heb geen e-mail ontvangen. Kunt u mij helpen?

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 2, 2025

Hoi ​@Ahmetc2nn,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de bestelling weer is afgewezen!

Had je ook al he 088-nummer gebeld die in de e-mail staat vermeldt? Zij zouden je hiermee verder moeten helpen namelijk! 

Groetjes,
Amy