Skip to main content

.

Beantwoord

Hoe kan ik meebewegen met de huidige deals?


Forum|alt.badge.img

ik zie op de site dat er  deals zijn met 3 euro korting voor de 20 en 40 gb.

deze deals zie ik niet in de app verschijnen om hier aan deel te nemen :( nu ben ik benieuwd of dat nog komt ?

 

 aangezien ik pas mijn contract verlengd heb voor 2 jaar is dit dus niet mogelijk bij me nu:(

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @Jcjpotter,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Je kunt alleen meebewegen met de huidige deals door je contract te verlengen. Als je je contract al hebt verlengd, dan is het momenteel dus niet mogelijk om gebruik te maken van de huidige bundels die wij bieden. Vanaf 4 maanden voor het einde van jouw contract kun je verlengen naar de nieuwste abonnementen die we op dat moment aanbieden.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd!

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

RicoK
  • Oud-forum expert
  • 4553 reacties
  • 30 oktober 2022

Tenzij je compleet hebt, bestaat geen 40GB databundel.


  • Aspirant
  • 10 reacties
  • 30 oktober 2022

Als je klant bent bij KPN, wordt je bundel verdubbeld. Dan wordt de 20 GB databundel daarmee 40 GB.


RicoK
  • Oud-forum expert
  • 4553 reacties
  • 30 oktober 2022

@Jan Klaassen Dat zeg, als je compleet hebt….


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • antwoord
  • 31 oktober 2022

Hoi @Jcjpotter,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Je kunt alleen meebewegen met de huidige deals door je contract te verlengen. Als je je contract al hebt verlengd, dan is het momenteel dus niet mogelijk om gebruik te maken van de huidige bundels die wij bieden. Vanaf 4 maanden voor het einde van jouw contract kun je verlengen naar de nieuwste abonnementen die we op dat moment aanbieden.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd!

Groetjes,
Roeqajja