Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik als bestaande klant grotere bundels krijgen?

• January 3, 2026
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Wanneer kunnen vaste klanten, grotere databundel verwachten zoals nieuwe klanten?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Ck2602,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@JanD al de juiste informatie hebt gekregen! 

Je kan als bestaande klant de aansluiting verlengen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement. Mocht je nog niet kunnen verlengen dan kan je enkel de bundels wijzigen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Bundels wijzigen. 

Groetjes,
Amy

2 reacties

JanD
  • January 3, 2026

Beste ​@Ck2602  vanaf 4 maanden voor einde contract kun je verlengen  met de bundels die ook voor nieuwe klanten gelden 

Voorbeeld: Je bent al contract vrij of je bent op 16 januari contract vrij en je verlengt,  dan gaat dat per de 1e van de komende maand in 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • January 5, 2026

Hoi ​@Ck2602,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@JanD al de juiste informatie hebt gekregen! 

Je kan als bestaande klant de aansluiting verlengen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement. Mocht je nog niet kunnen verlengen dan kan je enkel de bundels wijzigen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Bundels wijzigen. 

Groetjes,
Amy