Skip to main content
Beantwoord

Cadeau claimen

• July 20, 2026
  • 12 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo

ik heb een sim only kaart bestelt met cadeau als €100 cash back wanneer kan ik de cadeau claimen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Dayna , niet bij Simyo, want die kent dit soort acties niet.

Heb je de simkaart bij een telefoonwinkel besteld, die houdt vaak van dat soort acties en kun jeje daar dus melden.

Ik zie onderaan de screendump een @hotmail.com adres, dat is in ieder geval niet van Simyo en waarschijnlijk ook niet van een professioneel bedrijf, want die gebruiken in de regel eigen domeinnamen.

12 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • antwoord
  • July 20, 2026

Beste ​@Dayna , niet bij Simyo, want die kent dit soort acties niet.

Heb je de simkaart bij een telefoonwinkel besteld, die houdt vaak van dat soort acties en kun jeje daar dus melden.

Ik zie onderaan de screendump een @hotmail.com adres, dat is in ieder geval niet van Simyo en waarschijnlijk ook niet van een professioneel bedrijf, want die gebruiken in de regel eigen domeinnamen.

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • July 20, 2026

Hoi ​@Dayna,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@JanD al juiste informatie hebt ontvangen hierover. Om de cashback te claimen dien je bij het bedrijf te zijn die je dit heeft aangeboden. 

Laat je ons weten of het is gelukt?

@JanD ook wij bieden een looptijd aan van 1 jaar! Op onze website staan 3 keuzes: maandelijks opzegbaar, 1 jaar contract of een 2 jaar contact 😊.

Groetjes,
Amy

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • July 20, 2026

Je hebt gelijk ​@Amy , niet zo gauw bij stil gestaan.

Friesian
  • Forum Expert
  • July 21, 2026

Beste ​@Amy 

Ik geloof niet dat het de bedoeling is om online het email adres van ​@Dayna zichtbaar te laten staan.

Beste ​@Dayna 

Let daar aub in het vervolg op om misbruik te voorkomen.. Dus graag persoonlijke informatie maskeren voor plaatsing. 

• auteur
  • Beginner
  • July 21, 2026

Hoe kan ik mijn reactie verwijderen

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • July 21, 2026

Hoi ​@Friesian,

Oei, daar heb ik even niet op gelet. Bedankt voor je oplettendheid! 

@Dayna Ik heb de afbeelding zojuist verwijderd waarop je e-mailadres te zien is.

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • July 21, 2026

Beste ​@Amy 

Ik geloof niet dat het de bedoeling is om online het email adres van ​@Dayna zichtbaar te laten staan.

Beste ​@Dayna 

Let daar aub in het vervolg op om misbruik te voorkomen.. Dus graag persoonlijke informatie maskeren voor plaatsing. 

Beste ​@Friesian het is niet het mailadres van ​@Dayna en het is ook niet eens een compleet mailadres, dus men kan er niets mee.

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • July 21, 2026

Hoe kan ik mijn reactie verwijderen

Beste ​@Dayna je reactie is niet te verwijderen, je account wel als je dat wilt, dan kan een moderator dat regelen.

• auteur
  • Beginner
  • July 21, 2026

Ja graag ​@JanD 

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • July 21, 2026

Ja graag ​@JanD 

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, die kan dat voor je regelen.

Ik niet, want ik ben net  als jij een mede-forumlid. ​@Dayna 

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • July 21, 2026

Hoi ​@Dayna,

Klopt het dat je jouw forum account wilt verwijderen? Op zich is het goed voor andere bezoekers om dit topic te lezen. We krijgen namelijk wel vaker de vraag waar men hun cashback kan claimen. Echter wordt je topic en je reacties niet verwijderd als we jouw forumaccount verwijderen. 

Mocht je toch liever je forumaccount willen verwijderen dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik maak dit dan voor je in orde. 

Groetjes,
Amy

Friesian
  • Forum Expert
  • July 21, 2026

Beste ​@Dayna 

In de praktijk komt het erop neer dat in dit geval je forumaccount wordt geanonimiseerd om te voorkomen dat in gesprekken, topics een soort van gatenkaas ontstaat.