Skip to main content
antwoord

Bundel aanpassen via de app of simyo.nl?

  • July 28, 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img
we snappen er niets meer van: op simyo.nl kunnen we
kiezen voor een sim only abonnement 15 GB = 2.5 euro en
onbeperkt bellen voor 7 euro en maandelijks opzegbaar
voor 2 euro, totaal 11.50 euro.
 
Als we de sim only bundel aanpassen in de simyo app dan is 
10 GB (minder dus) 9.98 euro en onbeperkt bellen 7.76 euro en ook
maandelijks opzegbaar, dus totaal 17.74 euro
 
Hoe kan het goedkoper zijn via simyo.nl…
Waar maken we de denkfout…..?

Beste antwoord door EDoubleU

Bedankt voor de antwoorden,

we hebben contact gehad met de klantenservice, als je de app in het overzicht ‘bundel wijzigen’ kiest dan zie je alleen maar een duurdere bundel maar als je bij instellingen vervolgens abonnement kiest dan kan je wel de veel aantrekkelijkere bundels kiezen, we hebben nu 15GB onbeperkt bellen en een 2 jaar contract voor 9.50 euro per maand.

Omslachtig en onduidelijk (voor ons :-) maar gelukt

grt

3 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • July 28, 2025

Kijk eens in de app bij instellingen abonnement verlengen wat daar je mogelijkheden zijn.


JanD
  • Forum Expert
  • July 28, 2025

 Beste ​@EDoubleU wat je op de website ziet zijn de huidige tarieven en wat je binnen MijnSimyo ziet zijn jouw tarieven die nu gelden bij jouw contract.

Als je contractvrij bent of binnen 4 maanden voor einde contract bent kun je nu verlengen met de huidige tarieven en gaan dan meteen per de 1e van de komende maand in.


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • antwoord
  • July 28, 2025

Bedankt voor de antwoorden,

we hebben contact gehad met de klantenservice, als je de app in het overzicht ‘bundel wijzigen’ kiest dan zie je alleen maar een duurdere bundel maar als je bij instellingen vervolgens abonnement kiest dan kan je wel de veel aantrekkelijkere bundels kiezen, we hebben nu 15GB onbeperkt bellen en een 2 jaar contract voor 9.50 euro per maand.

Omslachtig en onduidelijk (voor ons :-) maar gelukt

grt


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • July 29, 2025

Hi ​@EDoubleU,

Bedankt voor je bericht.

Fijn om te horen dat het verlengen van je abonnement is gelukt via Mijn Simyo! Dit kun je inderdaad regelen via Instellingen> Abonnement> Verlengen. 🙂

Bedankt voor jullie hulp! ​@Ron H en ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja