Skip to main content

.

Vraag

Administratiekosten bij verlening abonnement, klopt dit?

Forum|alt.badge.img

Ik heb zojuist mijn telefoon verlengd maar waarom moet ik administratie kosten betalen

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2560 reacties
  • 18 maart 2025

Hi ​@Opa van bryan,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je je abonnement hebt verlengd met een nieuwe telefoon!

Je betaalt hier momenteel geen administratiekosten voor. Wel betaal je de bezorgkosten en thuiskopieheffing voor je telefoon. Deze kosten worden éénmalig in rekening gebracht bij de aanschaf van een telefoon. Dit is in totaal €11,89. Zijn dit toevallig de kosten die je bedoelt?

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 4 reacties
  • 18 maart 2025

Ik heb die €11,89 al via iDeal betaald  en op de factuur van maart staat 2x €11,89 1 voor de thuis koppeling en bezorgkosten en voor administratie kosten. Factuur wordt op 17 april geïnd.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 4 reacties
  • 18 maart 2025

Helaas nog geen reactie ontvangen 

JanD
Forum|alt.badge.img+6
  • Consultant
  • 781 reacties
  • 18 maart 2025
Opa van bryan schreef:

Beste ​@Opa van bryan dit forum is geen online realtime chatdienst, dus een reactie van een moderator kan iets langer duren.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 4 reacties
  • 19 maart 2025

Nog geen reactie 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2560 reacties
  • 19 maart 2025

Hi ​@Opa van bryan,

Bedankt voor je reactie. 

Opa van bryan schreef:

Ik heb die €11,89 al via iDeal betaald  en op de factuur van maart staat 2x €11,89 1 voor de thuis koppeling en bezorgkosten en voor administratie kosten. Factuur wordt op 17 april geïnd.

Ik zie inderdaad terug dat de betaling van €11,89 is gelukt. Je zult deze kosten sowieso nog op je factuur terugzien, maar het is niet zo dat je dit opnieuw moet betalen. Zou je een screenshot kunnen posten waarbij je de administratiekosten terugziet? Ik kijk dan graag mee. 

JanD schreef:
Opa van bryan schreef:

Beste ​@Opa van bryan dit forum is geen online realtime chatdienst, dus een reactie van een moderator kan iets langer duren.

Zoals ​@JanD aangeeft is het forum geen online chatdienst waarbij wij realtime met klanten communiceren. Het is dus niet nodig om meerdere keren aan te geven dat je geen reactie hebt gekregen, wij moderators reageren meestal binnen 24 uur. Mocht je zo snel mogelijk geholpen willen worden, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800-8007 of 1200. 

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 4 reacties
  • 21 maart 2025

Ik kijk mijn factuur van maart naar en daar wordt toch de thuiskoppeling en bezorgkosten van €11,89 in rekening gebracht. Terwijl ik die al betaald hebt. Heeft u ook gezegd dat dat niet gebeurt. Maar helaas wel. 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2368 reacties
  • 24 maart 2025

Hoi ​@Opa van bryan,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. Aangezien je dit al betaald heb via iDeal hoef je dit natuurlijk niet nog een keer te betalen. Ik heb deze vraag daarom even uitstaan bij onze technische dienst. Wellicht dat er nog een aanpassing gedaan moet worden op de factuur van maart. 

Zodra ik meer weet zal ik je een terugkoppeling geven.

Groetjes,
Amy

Reageer