Skip to main content
antwoord

50+ mobiel heeft een mooie aanbieding, wat kan Simyo mij bieden?

• August 4, 2025
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

The boss
Forum|alt.badge.img+2

De aanbieding van 50 + mobiel is heel aantrekkelijk 60 gig mb en onbeperkt bellen  voor 7 euro het eerste jaar en daarna 14 euro wil niet zomaar overstappen als jullie nog iets hebben want ja hoe is de dekking van hun? Maar zit al ruim 10 jaar of langer 

Beste antwoord door wimj12

Je kunt in mijn Simyo kijken welke verlengaanbiedingen er zijn.

Maar voor de grootverbruiker is dit wel een mooie aanbieding. Voor zover ik weet heeft Simyo geen individuele aanbiedingen voor mensen die dreigen op te stappen.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • antwoord
  • August 5, 2025

Je kunt in mijn Simyo kijken welke verlengaanbiedingen er zijn.

Maar voor de grootverbruiker is dit wel een mooie aanbieding. Voor zover ik weet heeft Simyo geen individuele aanbiedingen voor mensen die dreigen op te stappen.

JanD
  • Forum Expert
  • August 5, 2025

Beste ​@The boss als je binnen 4 maanden voor einde contractdatum zit, kun je nu al van de huidige aanbiedingen van Simyo gebruik maken en gaat dan meteen per de 1e van de komende maand in met een nieuw contract voor 2 jaar.

Forum|alt.badge.img+5
  • Involved
  • August 5, 2025

De aanbieding van 50 + mobiel is heel aantrekkelijk 60 gig mb en onbeperkt bellen  voor 7 euro het eerste jaar en daarna 14 euro wil niet zomaar overstappen als jullie nog iets hebben want ja hoe is de dekking van hun? Maar zit al ruim 10 jaar of langer 

Dat is gemiddeld over 2 jaar: 10,50 euro.

Als je een vaste aansluiting van kpn hebt, dan komt Simyo qua data en prijs een heel eind in de buurt.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 5, 2025

Hoi ​@The boss,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al goede antwoorden hebt gekregen van ​@wimj12, ​@JanD en ​@Katana (bedankt!).

Om te zien of  je kan verlengen met onze nieuwe bundels kan dat via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen.

We vinden het jammer als je zou overstappen, hopelijk zit er een leuke verlenging voor je bij 😊.

Groetjes,
Amy