Ik heb gisteren mijn nieuwe telefoon besteld en vandaag ontvangen. Ik wil deelnemen aan de Samsung promotie. Maar wat een drama is dat! Nadat het formulier eerst 10 keer niets deed moet ik nu ook een aankoopbewijs toevoegen. Ik heb alleen een “bedankt voor je bestelling” email van Simyo maar die wordt dus niet geaccepteerd.
Ik weet dat dit een bekend probleem is maar hoe nu te handelen?
Kan SIMYO niet gewoon een aankoopbewijs verstrekken wat WEL door Samsung wordt geaccepteerd? Het contract is immers afgesloten.
Blijkbaar moeten we nu zelf gaan uitvogelen wat WEL werkt?
Beantwoord
Promotie Samsung drama!
Beste antwoord door Seren
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit een frustrerende situatie is en dat je graag wilt dat het werkt. Ik heb intern navraag gedaan, en om deel te nemen aan de promotie dien je het aankoopbewijs aan te leveren, dit is dus een screenshot van de e-mail en een screenshot van het IMEI-nummer in de telefoon. Heb je het IMEI-nummer ook aangeleverd? Dat is namelijk vereist en met deze informatie zou jouw verzoek geaccepteerd moeten worden.
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.