Skip to main content

.

Beantwoord

Geen sms ontvangen?


Ik ben sinds kort particulier overgestapt naar sim only van Simyo. Sinds zaterdag wordt mijn mail niet meer opgehaald. Ik moest mijn outlook wachtwoord weer opgeven, maar wist het wachtwoord toen helaas niet, dus kies de optie wachtwoord vergeten. Er wordt dan een code via sms gestuurd naar mijn mobiele nummer. En daar gaat het totaal mis, ik krijg de code niet , vermoedt dat dit ikbiets fout heb gedaan, nogmaals, weet geen code, alles gecheckt, simkaart oude provider eruit en weer ok code gevraagd, nu heb ik alleen de e-sim van Simyo in mijn toestel. Maar alles is nu geblokkeerd.. geen nieuwe mail, geen sms’jes.. hoe kan dit? Het kan toch niet zo zijn dat ik geen sms ontvang. Ik baal enorm. Kan iemand mij hiermee verder helpen zodat ik mijn mail weer kan lezen?

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Farah2,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen sms'jes kunt ontvangen. Ik wil dit graag verder onderzoeken, zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik samen met je mee. 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

2 reacties

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 3 maart 2025

Beste ​@Farah2 kijk via onderstaande link naar de  contactmogelijkheden.

Als je de nieuwste versie van de MijnSimyo app downloadt zie je ook eenvoudig de diverse contactmogelijkheden.

Voordat een moderator hier reageert kan wat langer duren.

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • antwoord
  • 6 maart 2025

Hoi ​@Farah2,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen sms'jes kunt ontvangen. Ik wil dit graag verder onderzoeken, zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik samen met je mee. 

Groetjes,
Seren