Ik ben sinds kort particulier overgestapt naar sim only van Simyo. Sinds zaterdag wordt mijn mail niet meer opgehaald. Ik moest mijn outlook wachtwoord weer opgeven, maar wist het wachtwoord toen helaas niet, dus kies de optie wachtwoord vergeten. Er wordt dan een code via sms gestuurd naar mijn mobiele nummer. En daar gaat het totaal mis, ik krijg de code niet , vermoedt dat dit ikbiets fout heb gedaan, nogmaals, weet geen code, alles gecheckt, simkaart oude provider eruit en weer ok code gevraagd, nu heb ik alleen de e-sim van Simyo in mijn toestel. Maar alles is nu geblokkeerd.. geen nieuwe mail, geen sms’jes.. hoe kan dit? Het kan toch niet zo zijn dat ik geen sms ontvang. Ik baal enorm. Kan iemand mij hiermee verder helpen zodat ik mijn mail weer kan lezen?
Beantwoord
Geen sms ontvangen?
Beste antwoord door Seren
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen sms'jes kunt ontvangen. Ik wil dit graag verder onderzoeken, zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik samen met je mee.
Groetjes,
Seren
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.