Skip to main content

.

Beantwoord

Onbedoeld vervangende simkaart aangevraagd, telefonisch laten annuleren, maar kosten nog in Simyo app.

• 21 september 2024
  • 9 reacties
  • 49 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb gisteren onbedoeld een vervangende simkaart aangevraagd, had een eSIM moeten zijn voor mijn nieuwe iPhone. Ik heb de bestelling van de vervangende simkaart telefonisch laten annuleren, maar zie de kosten nog in steeds in de Simyo app.

Ben ik te ongeduldig of is er iets fout gegaan? Ik heb vervolgens wel een eSIM kunnen aanvragen,

Beste antwoord door Roeqajja

Hi @WilDieteren,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Ik zie op je aansluiting inderdaad dat de aanvraag voor je vervangende simkaart is getermineerd. Dit is dus goed gegaan! 

Ik heb verder een vergoeding ingediend voor de kosten van €5, je zult hier binnen één week een e-mail over krijgen ter bevestiging. De kosten zullen dan verwijderd worden van je factuur. Het is dus nog even afwachten, maar de kosten zullen verwijderd worden. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • antwoord
  • 23 september 2024

Hi @WilDieteren,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Ik zie op je aansluiting inderdaad dat de aanvraag voor je vervangende simkaart is getermineerd. Dit is dus goed gegaan! 

Ik heb verder een vergoeding ingediend voor de kosten van €5, je zult hier binnen één week een e-mail over krijgen ter bevestiging. De kosten zullen dan verwijderd worden van je factuur. Het is dus nog even afwachten, maar de kosten zullen verwijderd worden. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 8 reacties
  • 23 september 2024

Roeqajja,

Dank voor de snelle reactie, en het regelen van de vergoeding. Ik heb net een mailtje gehad dat de vergoeding op de factuur van september zal staan.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 23 september 2024

Hi @WilDieteren,

Bedankt voor je reactie. Super! Dan heb je de e-mail al sneller ontvangen dan verwacht. Geen dank hoor. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 8 reacties
  • 23 september 2024

Roeqajja,

In de app zie ik het nog niet maar ik ben waarschijnlijk te ongeduldig. Wanneer zou ik het in de app moeten zien denk je?

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 23 september 2024

Hi @WilDieteren,

Bedankt voor je reactie.

Geen zorgen, de factuur zal aangepast worden voordat hij klaar staat. Ik vermoed dat je dit binnen één week terugziet, maar dit hangt van de desbetreffende afdeling af. Zoals ik al zei is het dus nog eventjes afwachten, er zit namelijk een proces achter. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 8 reacties
  • 25 september 2024

Roeqajja,

De factuur is aangepast, nogmaals dank voor je hulp,

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 25 september 2024

Hi @WilDieteren,

Bedankt voor je reactie.

Fijn om te horen! Graag gedaan hoor, ik wens je een hele prettige dag verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 8 reacties
  • 25 september 2024

Roeqajja,

ik vond toen ik thuiskwam een envelop met daarin een simkaart, ik neem aan dat ik die kan weggooien, correct?

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1742 reacties
  • 26 september 2024
WilDieteren schreef:

Roeqajja,

ik vond toen ik thuiskwam een envelop met daarin een simkaart, ik neem aan dat ik die kan weggooien, correct?

Hi @WilDieteren,

Je mag deze doorknippen en recyclen 😊.

Groetjes,
Seren