Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom wordt het verbruik van ander account weergegeven?


Forum|alt.badge.img

In de Simyo app wordt sinds enkele dagen bij het verbruik van het gekoppelde account de info weergegeven van het hoofdaccount. 
dit lijkt een bug te zijn. Wanneer wordt dit opgelost, of is er een workaround?

Beste antwoord door Amy

Hoi @jolouv,

Bedankt voor je bericht. Dat lijkt me inderdaad een bug. Ik zie dat (zoals @Ron H ook aangeeft, bedankt!) dit al bekend is bij de juiste afdeling, er wordt aan gewerkt! 

Zodra ik meer weet zal ik een update geven in dit topic.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1275 reacties
  • 9 november 2023

Klopt ik had dit ook al geconstateerd de app ontwikkelaar is er van op de hoogte en is er reeds mee bezig. 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2348 reacties
  • antwoord
  • 9 november 2023

Hoi @jolouv,

Bedankt voor je bericht. Dat lijkt me inderdaad een bug. Ik zie dat (zoals @Ron H ook aangeeft, bedankt!) dit al bekend is bij de juiste afdeling, er wordt aan gewerkt! 

Zodra ik meer weet zal ik een update geven in dit topic.

Groetjes,
Amy


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1275 reacties
  • 9 november 2023

Voor de iPhone Lijkt het opgelost te zijn  App versie: 4.0.2 beschikbaar in de App Store.


Forum|alt.badge.img+1
  • Aspirant
  • 11 reacties
  • 9 november 2023

Hai

De app is vernieuwd alleen kan ik niet meer doorklikken naar de gekoppelde accounts. Ze zijn zichtbaar, maar ik er ook op tik, ik blijf de gegevens van het hoofd account zien. Misschien is dit al bekend?


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2348 reacties
  • 10 november 2023

Hoi @Becs,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw topic even verplaatst naar dit bestaande topic. Het klopt inderdaad dat dit een fout van de Mijn Simyo app is en is op dit moment in onderzoek. Zodra ik meer weet zal ik hier een terugkoppeling geven 😊.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Amy


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2348 reacties
  • 10 november 2023

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat het bij jou is opgelost! Ik heb hier nog geen reactie op gekregen van de desbetreffende afdeling helaas. Werkte het meteen weer zodra je de Mijn Simyo app opnieuw had geopend?

Groetjes,
Amy


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1275 reacties
  • 10 november 2023

Yes na de update werkte alles weer naar behoren.


Forum|alt.badge.img+1
  • Aspirant
  • 11 reacties
  • 12 november 2023

Hier werkt het weer sinds de update (Android). Thanks!


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1695 reacties
  • 13 november 2023

Bedankt voor het laten weten @Becs!