Skip to main content
Vraag

Fysieke simkaart na eSIM activeren lukt niet, wat nu?

  • August 15, 2023
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heb in mijn iPhone 13 een actieve Esim van T-Mobile.DE zitten.

Wil nu een NL Esim van Simyo activeren , lukt van geen kant.

Simyo heeft al een “normale” simkaart opgestuurd , krijg die niet gectiveerd omdat de app steeds blijft zeuren over “we gaan nu de Esim activeren”.

Kan al 2 weken niet bellen .

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 16, 2023

Hi @Sandeb,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je al 2 weken onbereikbaar bent! Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik help je hier graag mee verder.

De eSIM moest door ons geactiveerd worden op de achterkant voordat je gebruik kon maken van je fysieke simkaart. Onze technische dienst heeft dit zojuist voor je gedaan. Je hoeft nu alleen je vervangende simkaart via Mijn Simyo te activeren en je simkaart is dan klaar voor gebruik! 

Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt :).

Groetjes,
Roeqajja