Beste mensen, ik kan met mijn mobieltje niet meer op internet omdat ik de maximale MB’s zou hebben bereikt. Dit klopt niet. Mijn mobieltje ligt meer in de la dan dat ik het gebruik. Ondanks dat heb ik gemakshalve 500 MB bijgekocht. Deed m’n mobieltje weer aan en ja hoor…. was weer door m’n MB’s heen! Raar. Ik dacht nog aan een foutje en heb nog maar eens 500 MB’s bijgekocht. U raadt het zeker al… ik was meteen weer zogenaamd door al m’n MB’s heen. Nu wist ik zeker dat er bij Simyo iets niet goed zat en heb meteen uw online formulier ingevuld en uiteraard verstuurd. Dat was op 14 september. Hoewel er beloofd werd dat ik binnen 3 dagen een reactie zou ontvangen, is dat niet gebeurd. Vandaar dit bericht. Graag uw reactie en oplossing.
Maximale MB’s bereikt, hoe kan dit?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Het is op dit moment super druk waardoor onze responstijd langer duurt dan je gewend bent van ons. Onze excuses hiervoor! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.
Je telefoon verbruikt eigenlijk altijd internet, ook als je er zelf niet achter zit. Dit komt omdat er apps op de achtergrond bijgewerkt worden, berichten die binnen komen etc. Het zou ook nog kunnen dat je toestel een download/update van een app aan het uitvoeren was. Ik wil graag met je meekijken wat er aan de hand is zodat wij ook samen tot een oplossing kunnen komen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zoek je bericht wat je via ons contactformulier hebt verstuurd dan op.
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.