Skip to main content

.

Beantwoord

eSim verificatiecode nodig, telefoonnummer werkt niet?

  • 31 januari 2022
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Beste Simyo,

Vandaag is officieel mijn nummer van een oude provider overgezet naar Simyo. Nu wil ik de eSim activeren maar ik krijg hier geen verificatiecode aangezien de eSim niet actief is.

Kunnen jullie me hiermee helpen? 

Beste antwoord door Nihad

Hoi @SimSimSim,

 

Bedankt voor je bericht. Ik kan je hier zeker bij helpen :). Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw volledige naam, telefoonnummer, adres, en email adres? Ik mail de code dan gelijk even door.

 

Groetjes,

 

Nihad

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Nihad
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-moderator
  • 285 reacties
  • antwoord
  • 1 februari 2022

Hoi @SimSimSim,

 

Bedankt voor je bericht. Ik kan je hier zeker bij helpen :). Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw volledige naam, telefoonnummer, adres, en email adres? Ik mail de code dan gelijk even door.

 

Groetjes,

 

Nihad