Skip to main content

.

Hallo :(



Anders dan bij een eerder voorval (toen wel waarschuwing dat de nr. wordt afgesloten na 6 maanden niet in gebruik, waarna ik simyo had vezocht om de resterend bedrag over te zetten naar mijn 1e nummer) nu is mijn 2e mobiel account zonder aankondiging afgesloten omdat (volgens simyo en dit zonder mijn weten) dit 6 maanden niet in gebruik was. lk gooi niet zomaar email berichten weg en ik heb zelfs de waarschuwing email van de andere mob. nummer (dat het binnen 1 week afgesloten wordt als ik niet reageer) Nu kan ik ook niet navragen wat voor saldo op die nummer stond en dat vind ik vervelend dat ik geen waarschuwing heb ontvangen omdat ik dit nummer juist voor mijn werk gebruikte en dus ook niet wist dat ik 6 maanden niet had gebruikt... lk heb tot nu toe nooit een probleem gehad bij simyo en vind ik dit wel erg jammer.
Hallo :(



Anders dan bij een eerder voorval (toen wel waarschuwing dat de nr. wordt afgesloten na 6 maanden niet in gebruik, waarna ik simyo had vezocht om de resterend bedrag over te zetten naar mijn 1e nummer) nu is mijn 2e mobiel account zonder aankondiging afgesloten omdat (volgens simyo en dit zonder mijn weten) dit 6 maanden niet in gebruik was. lk gooi niet zomaar email berichten weg en ik heb zelfs de waarschuwing email van de andere mob. nummer (dat het binnen 1 week afgesloten wordt als ik niet reageer) Nu kan ik ook niet navragen wat voor saldo op die nummer stond en dat vind ik vervelend dat ik geen waarschuwing heb ontvangen omdat ik dit nummer juist voor mijn werk gebruikte en dus ook niet wist dat ik 6 maanden niet had gebruikt... lk heb tot nu toe nooit een probleem gehad bij simyo en vind ik dit wel erg jammer.




Hoi Mareen,



Gebruik je het emailadres wat bij die aansluiting bekend was nog wel? Dit is namelijk een ander adres dan bij je andere aansluiting staat, zie ik, van gmail. De emails zijn daarnaar verstuurd.

Wat jammer dat je dit nummer toch had willen behouden, en dat nu niet meer gaat. De aansluiting was wel al sinds 7-11-2012 niet meer gebruikt. Wij hebben dus bijna 7 maanden gewacht met het termineren van de aansluiting. Aangezien het je al eerder was overkomen, wist je dus wel al dat lang niet gebruiken die consequentie kan hebben. Een smsje versturen was al voldoende geweest.

Je saldo op de aansluiting was negatief: € -1,28. Misschien was dat de reden dat je hem niet meer gebruikte?



Het is helaas niet meer ongedaan te maken, dus wanneer je een tweede aansluiting nodig denkt te hebben, dan zul je een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor je heb.



Groetjes,

Charlene
Hallo :(



Anders dan bij een eerder voorval (toen wel waarschuwing dat de nr. wordt afgesloten na 6 maanden niet in gebruik, waarna ik simyo had vezocht om de resterend bedrag over te zetten naar mijn 1e nummer) nu is mijn 2e mobiel account zonder aankondiging afgesloten omdat (volgens simyo en dit zonder mijn weten) dit 6 maanden niet in gebruik was. lk gooi niet zomaar email berichten weg en ik heb zelfs de waarschuwing email van de andere mob. nummer (dat het binnen 1 week afgesloten wordt als ik niet reageer) Nu kan ik ook niet navragen wat voor saldo op die nummer stond en dat vind ik vervelend dat ik geen waarschuwing heb ontvangen omdat ik dit nummer juist voor mijn werk gebruikte en dus ook niet wist dat ik 6 maanden niet had gebruikt... lk heb tot nu toe nooit een probleem gehad bij simyo en vind ik dit wel erg jammer.




Hoi Mareen,



Gebruik je het emailadres wat bij die aansluiting bekend was nog wel? Dit is namelijk een ander adres dan bij je andere aansluiting staat, zie ik, van gmail. De emails zijn daarnaar verstuurd.

Wat jammer dat je dit nummer toch had willen behouden, en dat nu niet meer gaat. De aansluiting was wel al sinds 7-11-2012 niet meer gebruikt. Wij hebben dus bijna 7 maanden gewacht met het termineren van de aansluiting. Aangezien het je al eerder was overkomen, wist je dus wel al dat lang niet gebruiken die consequentie kan hebben. Een smsje versturen was al voldoende geweest.

Je saldo op de aansluiting was negatief: € -1,28. Misschien was dat de reden dat je hem niet meer gebruikte?



Het is helaas niet meer ongedaan te maken, dus wanneer je een tweede aansluiting nodig denkt te hebben, dan zul je een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor je heb.



Groetjes,

Charlene





Hallo Charlene,



Misschien is mijn bericht hier niet duidelijk geweest. Enige wat ik vroeg / me afvroeg was, waarom er geen waarschuwing was geweest dat jullie deze nummer ging afsluiten, meer niet. Had ik geweten dat het afgesloten zou worden, heb ik natuurlijk meteen gereageerd gezien dit mijn werknummer is alhoewel grotendeels van mijn werk doe ik via email en vaste nummer.  ln iedere geval bedankt voor de saldo info. lk vind het prima om de kosten over te maken, of is het afgerekend via mijn andere nummer?



Groeten, Mareen
Hallo Charlene,



Misschien is mijn bericht hier niet duidelijk geweest. Enige wat ik vroeg / me afvroeg was, waarom er geen waarschuwing was geweest dat jullie deze nummer ging afsluiten, meer niet. Had ik geweten dat het afgesloten zou worden, heb ik natuurlijk meteen gereageerd gezien dit mijn werknummer is alhoewel grotendeels van mijn werk doe ik via email en vaste nummer.  ln iedere geval bedankt voor de saldo info. lk vind het prima om de kosten over te maken, of is het afgerekend via mijn andere nummer?



Groeten, Mareen




Hoi Maureen,



Ik heb het even voor je bekeken en de e-mails om je te waarschuwen dat je je telefoonnummer zal komen te vervallen zijn naar je verstuurd.

De e-mails zijn verstuurd op de volgende data's:

22-4-13

29-4-13

11-5-13

18-5-13.

De e-mails zijn verstuurd naar een @gmail.com e-mail adres dat bij ons bekend is in ons systeem. Wellicht zijn de e-mails in je spam of ongewenste e-mail box terecht gekomen. De kosten van €1,28 dat je in de min stond op je vorige aansluiting kan je overmaken naar:

Rekeningnummer: 54.76.00.860

T.a.v. Simyo te Den Haag

O.v.v. het mobiele nummer.

Reageer