Skip to main content

.

Beste Simyo, jullie hebben mij laat vanmiddag per abuis afgesloten, en daar kom ik net achter (eerder op de dag heb ik gewoon nog werk telefoontjes gepleegd). Alle rekeningen gaan via automatische incasse en zijn gewoon betaald. Wat gaat er mis ? Ik moet nog veel telefoontjes plegen voor mijn werk, en kan nu dus niet bellen. Ook jullie bellen lukt dus niet, en twitter heb ik niet. Graag zsm reactie en terug aansluiten. Ik hoop op een snelle reactie. Bedankt.
Hoi CBV,



Welkom op het Simyo forum.



Je vraag heb ik verplaatst naar het subforum 'Prepaid'. Jouw vraag past daar beter bij en zo kunnen andere forumgebruikers hier sneller informatie over vinden :)





Vanwege het limiet dat je had overschreden met je Lowcall aansluiting, was je aansluiting geblokkeerd. Dit heb je aangepast en je aansluiting staat nu weer op actief.



Je kan nu weer aan het werk, toch? :)



Groetjes, Angelica

Reageer