.

Beantwoord

Zijn de nieuwe Prepaid bundels alleen voor het internet?

  • 5 September 2016
  • 7 reacties
  • 231 Bekeken

Ik gebruik prepaid en ben erg blij om te lezen dat er binnenkort grotere prepaidbundels komen! Ik ga de 1000mb-bundel kiezen. Vraag: geldt deze 1000mb enkel voor het gebruik van internet en worden telefoonminuten apart in rekening gebracht? Of is het een bundel die voor zowel internet, bellen en sms-en gebruikt mag worden (zoals je bij andere providers ziet)?
icon

Beste antwoord door Caspar 6 September 2016, 10:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Waar heb je dat gelezen?
Ik weet dat andere providers (hollands nieuwe bijv) bundels aanbied, waarbij je het aantal mb kan gebruiken voor zowel internet als telefoonminuten. Ik vraag me af of dat bij de nieuwe bundels van simyo ook zo is.
Reputatie 5
Badge +6
Hey,

Ik heb zelf niet gelezen over die nieuwe bundel. Masr om jouw vraag te beantwoorden het gaat alleen om internet niet om belminuten of sms.

Groet Paul
Reputatie 5
Badge +9
Hoi ivz,

Welkom op het forum.

Het klopt dat er nieuwe Prepaid bundels aankomen 😃 Wat leuk dat je al weet dat je de 1000 MB gaat kiezen!

We zullen binnenkort nog een uitgebreid topic over de nieuwe Prepaid internetbundels aanmaken. De nieuwe bundels kunnen alleen gebruikt worden voor internet. Je kunt dus niet je MB's inwisselen voor belminuten of sms'jes. Wanneer je belt of sms't gaat het van je gewone beltegoed af.

@wimj12 en PaulH bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Caspar
Maar waar staat het nu al te lezen?
Maar waar staat het nu al te lezen?
Inmiddels gevonden !

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/nieuwe-prepaid-internetbundels-internetsnelheid-simyo-35677/index1.html#post143541
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Fijn dat je het gevonden hebt 😃 Laat je 't weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?

Groetjes,
Jihane

Reageer