.

Beantwoord

Wordt mijn prepaid aansluiting opgezegd door geen geregistreerd gebruik?

  • 26 July 2021
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Ik krijg steeds een melding dat ik een half jaar mijn nummer niet gebruikt heb maar dat klopt niet, ik heb in juni en juli jl nog gebeld met dat toestel. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Tessanne 27 July 2021, 13:43

Hi Jandel, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Op jouw aansluiting is te zien dat er gister een sms is verzonden, dit betekend dat jouw aansluiting in ieder geval vanaf dat moment weer 6 maanden zonder verbruik actief blijft. Daarvoor was er inderdaad voor het laatst in januari verbruik geregistreerd. 

 

Bedankt voor het meedenken RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Bekijk originele reactie

4 reacties

Heb je misschien gebeld via WhatsApp of iets dergelijks?

Zoniet zie je het verbruik terug in mijn simyo of de app?

Nee, gewoon gebeld en dat staat  niet in mijn overzicht. Ik heb het gisteren opnieuw gedaan en nu staat het wel in het overzicht. Misschien komt het doordat de telefoon niet werd aangenomen in juni, dan loopt de teller niet. Bedankt voor je reactie.

Reputatie 7

Hahaha, @JANDEL, ja inderdaad als de telefoon niet werd aangenomen en er dus geen gesprek heeft plaats gevonden dan is er geen uitgaand gesprek geweest….. :joy:

Reputatie 7
Badge +6

Hi Jandel, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Op jouw aansluiting is te zien dat er gister een sms is verzonden, dit betekend dat jouw aansluiting in ieder geval vanaf dat moment weer 6 maanden zonder verbruik actief blijft. Daarvoor was er inderdaad voor het laatst in januari verbruik geregistreerd. 

 

Bedankt voor het meedenken RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer