Skip to main content
Beste medewerker,

Om mijn simkaart geactiveerd te houden moet ik min. 1 sms of gesprek hebben gevoerd in 6 maanden. Morgen verlopen mijn 6 maanden, waar ik tweemaal een alert per mail voor heb gehad. Inmiddels heb ik twee dagen terug and vandaag (om klant te blijven) een sms gestuurd. Echter blijft mijn beltegoed hetzelfde en zie ik nergens of ik hiermee klant blijf. Aangezien mijn status zou aflopen, wil ik graag weten of het goed is gegaan. Ik wil namelijk niet afgesloten worden als klant.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Annemieke
Het duurt soms wel 2 of 3 dagen voordat het beltegoed is aangepast aan het laatste gebruik.
Hoi Miekii,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen! Ik snap dat je graag klant wilt blijven bij ons :)



Ik heb het voor je nagekeken en zie helaas geen verbruik voorbij komen. Weet je zeker dat de sms'jes die hebt gestuurd ook daadwerkelijk verzonden zijn? Wellicht kun je een gesprek voeren, als is het maar voor even. Zodra de verbinding tot stand is gebracht, is er niets aan de hand. Je kunt ook altijd opwaarderen of een dagbundel aanzetten via Mijn Simyo van €1. Hiermee houdt je jouw simkaart ook actief.



Laat je weten of het alsnog gelukt is. Ik raad je aan om dit vandaag nog te doen zodat je jouw nummer kunt behouden. Ik hoor graag van je of het gelukt is :)



@Dcl, bedankt voor het meedenken :)



Groetjes,

Angela

Reageer