Skip to main content
Hoi Simyo,



Ik heb sinds begin februari een prepaid-abonnement bij jullie. Deze heb ik in principe alleen afgesloten, zodat mijn Nederlandse telefoonnummer behouden blijft, gezien ik nu in het buitenland zit en een Frans telefoonnummer heb. (Sorry haha.)



Nu vraag ik me alleen af of mijn nummer gedeactiveerd wordt, als ik met dit nummer niet bel of sms. Mijn WhatApp-account behoort wel bij dit nummer. Is dat zo? En zo ja, kunnen jullie me daar dan het tijdsbestek van geven? Dan weet ik om de hoeveel weken/maanden ik in ieder geval even één sms'je moet sturen.



Bedankt alvast!



Groetjes,

Niels
Whatsapp kun je in het buitenland niet gebruiken via Simyo in het buitenland, wel via Wifi.



Je BTG is 6 maanden geldig.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-lang-is-mijn-beltegoed-geldig-243?c=81
Bedankt voor je antwoord.



Dat weet ik, ik heb daarom twee simkaarten. Eén Franse, waarmee ik kan internetten, bellen en sms'en in en naar het buitenland. En één Nederlanse, van Simyo, die ik in principe alleen heb zodat ik mijn Nederlanse nummer kan behouden. Ik heb het alleen niet over of mijn beltegoed dan verloopt of niet. Ik wil weten of mijn nummer wordt gedeactiveerd als ik weet ik hoe lang niet bel of sms met dit nummer.
Hoi nielsss.vw,



Welkom op het Simyo Forum.



Je hoeft toch geen sorry te zeggen 😉 Ik snap heel goed dat je het gekozen voor een Frans nummer als je daar een tijdje verblijft!



Raytje geeft jou hier het juiste antwoord. Jouw beltegoed is 6 maanden geldig. Wordt er geen gebruik gemaakt van de aansluiting vervalt je beltegoed en daarmee ook jouw mobiele nummer. Het is dus belangrijk om 1 keer in de 6 maanden gebruik te maken van jouw nummer.



Heb je hier nog vragen over?



@Raytje, bedankt voor je antwoord :)



Groetjes,

Angela
Beide zeer bedankt! 🙂
Hoi nielsss.vw,



Graag gedaan, ook namens Raytje 🙂 Mocht je nog vragen hebben hierover, dan ben je altijd welkom op ons forum.



Groetjes,

Angela
Graag gedaan, ook namens Angela 😃
Haha 😉 Touché!



Groetjes,

Angela

Reageer