Ik ga over naar KPN abonnement, kunnen jullie mijn overige beltegoed terugstorten? Dit behoren jullie te doen volgens de verkoper van KPN.
Bladzijde 1 / 1
Hoi jolien91, welkom op ons forum!
Wat jammer dat je ons ook weer gaat verlaten... :(
Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.
Wanneer je overstapt naar een andere provider komt je aansluiting bij ons te vervallen. Het beltegoed dat je op dat moment nog had komt ook te vervallen.
Ik begrijp niet goed waarom een verkoper zou zeggen dat het beltegoed teruggestort wordt. Dit gebeurt namelijk niet. En dat hoort een winkelmedewerker van KPN wel te weten.
Het is aan de klant om zijn of haar beltegoed op te maken.
De enige optie om je beltegoed terug te krijgen is via Mijn Simyo over te stappen naar Sim Only. Wat je dan over hebt wordt dan verrekend met je eerste factuur.
Ik hoop dat het zo iets duidelijker is voor je.
Wat jammer dat je ons ook weer gaat verlaten... :(
Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.
Wanneer je overstapt naar een andere provider komt je aansluiting bij ons te vervallen. Het beltegoed dat je op dat moment nog had komt ook te vervallen.
Ik begrijp niet goed waarom een verkoper zou zeggen dat het beltegoed teruggestort wordt. Dit gebeurt namelijk niet. En dat hoort een winkelmedewerker van KPN wel te weten.
Het is aan de klant om zijn of haar beltegoed op te maken.
De enige optie om je beltegoed terug te krijgen is via Mijn Simyo over te stappen naar Sim Only. Wat je dan over hebt wordt dan verrekend met je eerste factuur.
Ik hoop dat het zo iets duidelijker is voor je.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.