Skip to main content
Ik ga van een prepaid kaart nu over naar een telfort mobiel abbonement. Nummerbehoud is goedgekeurd. Dus per 7 augustus kan ik mijn simyo simkaart niet meer gebruiken. Wat gebeurd er met mijn 18euro beltegoed wat nog op mijn simyo kaart staat. Word dat terug gestort? Mijn simyo prepaid kaart komt immers te vervallen nu. Had graag een antwoord hierop.
Je hebt nog 6 dagen om het op te maken..



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-prepaid-opzeggen-310?c=122
Bedankt Ray voor je antwoord. Weet nu wat me te doen staat. Ik ga geen 30 euro meer opmaken in 6 dagen. Gelukkig betaalde ik altijd beltegoed per automatische incasso. Ik heb de opwaardering dus terug geboekt(gestoneerd) Daardoor blijft er voor mij nog een bedrag van zon 9 euro over wat ik zelf nog moet betalen. En die stort ik zelf wel even via opwaarderen met 10 euro. Probleem opgelost. Ik mijn geld lekker terug en uiteindelijk maar 1 euro verlies inplaats van 20 euro.
Hoi dreamingman,



Welkom op 't forum :)



Jammer dat je weg gaat. Mooi dat je je beltegoed terug hebt kunnen krijgen. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



Groetjes,

Caspar



@Ray bedankt voor je hulp!
Dan ben ik heel benieuwd hoe de financiele afdeling van Simyo hierop reageert.



Volgens mij is het terugboeken van een incasso bedoeld om iets terug te draaien wat onterecht is afgeboekt.

Daar is hier geen sprake van. Je hebt jezelf, achteraf, bedacht. Dat is fundamenteel anders.



Als Simyo dit verder laat lopen, van harte.

En anders heb je gewoon niet goed opgelet.
Hoi Wimj12,



Je hebt gelijk - normaliter worden terugboekingen alleen gedaan als het gaat om onterechte afschrijvingen. In dit geval snap ik het echter wel, want het is niet fijn voor Dreamingman om binnen zo'n korte periode beltegoed uit te moeten geven.



Groetjes,

Jihane

Reageer