.

Beantwoord

Wordt het beltegoed automatische aangevuld?

  • 17 July 2015
  • 4 reacties
  • 729 Bekeken

Hallo,

Ik heb een prepaid kaart en was afgelopen maand in Israel. Daar heb ik een mooie -50 euro opgebouwd doordat ik ABN Amro moest bellen en lekker mocht wachten. Nu heb ik net mijnsimyo gecheckt en blijkbaar is mijn beltegoed automatisch opgewaardeerd naar 0 euro. Hoe zit dat? Doet Simyo dat automatisch? en kan ik nu een rekening verwachten?

Thijs
icon

Beste antwoord door Ernst 20 July 2015, 12:42

Bekijk originele reactie

4 reacties

Mijn vrouw heeft precies hetzelfde. Ze heeft gisteren niet goed opgehangen na een gesprek waardoor ze 9 euro in de min stond. Toen ik vanochtend het beltegoed wilde aanvullen was het beltegoed weer 0 euro. Ik zag een vermelding dat dit vanmorgen om 5 uur was gedaan. In ben ook benieuwd of ze nu een rekening krijgt.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Thijs m en ottodesmit, welkom op ons forum!

Wat toevallig dat jullie allebei hetzelfde op het forum melden zo kort na elkaar ;)

Bij Prepaid van Simyo kun je altijd je gesprek afmaken, ook als je beltegoed op is. Wanneer je iets onder €0 beltegoed komt, kun je dat bij het opwaarderen weer 'terugbetalen'.
Wat bij jullie het geval geweest is, is dat je onbewust of onbedoeld veel verder onder de €0 beltegoed terecht bent gekomen. Wanneer iemand binnen onze financiële afdeling zoiets opvalt, zetten zij het beltegoed weer op €0. Dit doen zij eenmalig omdat het niet de bedoeling is dat je met Prepaid zo ver onder €0 komt natuurlijk.

Het mooie hier van is, is dat dit uit coulance gedaan is. Je hoeft het dus niet terug te betalen en we gaan écht geen rekening sturen hier van :D
Het enige dat nog rest is opwaarderen om weer te kunnen bellen.

Heb ik jullie 'bezorgdheid' zo weg kunnen nemen?
Hallo Ernst,

Bedankt voor je uitleg. En ik wil jullie natuurlijk allemaal bedanken voor de goede service!
:D

Groet,
Otto
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ottodesmit,

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Graag gedaan 🙂

Reageer