Skip to main content
Hallo,



Ik heb mijn adres gegevens bij mijn bankrekening gewijzigd.

Nu wordt er opnieuw een activatiecode naar mijn rekening gestuurd.



Als ik de code wil invullen staat er:

Om over te stappen van Simyo Prepaid naar een Sim Only abonnement, voer je hier de activatiecode in die je hebt ontvangen in de omschrijving van de € 0,01 betaling.



Ik wilde dus alleen mijn adresgegevens aanpassen, maar een Sim Only abonnement heb ik geen interesse in.



Is er iets fout in het systeem?
Hoi spinal,



Dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Ik zie dat je vandaag een activatiecode hebt aangevraagd om zo je bankrekening te bevestigen. Klopt dit?



Adresgegevens wijzigen kan via het tabblad gegevens en instellingen.



Groetjes,



Alex
Bedankt voor je reactie.



Ik heb gisteren mijn adresgegevens bij de bankrekening aangepast naar mijn nieuwe adres.

Mijn rekeningnummer blijft echter gewoon hetzelfde.

Blijkbaar wordt er dan toch een activatiecode verstuurd...





Maar het probleem is dat de site aangeeft dat ik dan ook gelijk overstap naar een SimOnly abonnement, en dat wil ik dus niet.





Op de voorpagina van Mijn Simyo staat:

Klik hier om je bankrekening te activeren en de overstap naar een Simyo Sim Only abonnement af te ronden.



Op de pagina waar ik de activatiecode moet invullen staat:

Om over te stappen van Simyo Prepaid naar een Sim Only abonnement, voer je hier de activatiecode in die je hebt ontvangen in de omschrijving van de € 0,01 betaling.
Beste spinal,



Wij zullen dit laten uitzoeken door onze IT afdeling. Zodra wij een terugkoppeling hebben van onze IT afdeling zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Wij verzoeken je nog even geduld te hebben.



Groetjes,



Arie
Beste spinal,



Wij hebben dit even laten nachecken door onze IT afdeling. Je kan gewoon je rekeningnummer wijzigen. Nadat je bent ingelogd kan je onder het tabblad 'selfservice' je rekeningnummer wijzigen. Laat ons even weten of het is gelukt.



Groetjes,



Arie

Reageer