Hallo,
Ik heb mijn telefoon opgewaardeerd met een X bedrag en dit bedrag is afgeschreven van mijn bankrekening. Ik heb dit gecontroleerd op mijn afschrift. Maar waarom krijg ik geen beltegoed?
Graag snel een anrwoord!
Bladzijde 1 / 1
Hoi lotteB,
Kan je aangeven wanneer je hebt opgewaardeerd? Volgens onze gegevens heb je 18/10 voor het laatst opgewaardeerd. Mocht dit niet de laatste opwaardering zijn, wil ik je vragen een betaalbewijs (printscreen) van de betaling te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]
Groetjes,
Alex
Kan je aangeven wanneer je hebt opgewaardeerd? Volgens onze gegevens heb je 18/10 voor het laatst opgewaardeerd. Mocht dit niet de laatste opwaardering zijn, wil ik je vragen een betaalbewijs (printscreen) van de betaling te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.