Skip to main content
Hallo,



Ik heb een hele simpele prepaid nokia, en opeens kan ik niet meer bellen en ben ik 'wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld'..?

Ik heb ingelogd op 'mijn simyo', en zag dat m'n beltegoed op was (dacht dus dat het daar aan lag... ik die opgewaardeerd maar krijg nog steeds de zelfde melding.



Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Ik gebruik de telefoon namelijk zakelijk dus vind het heel vervelend dat ik niet kan bellen.



Ik hoop op snel antwoord.
Oh het is al opgelost... wss duurde het even voor dat het beltegoed op mijn telefoon stond.

Excuses
Hoi Kimdelange, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat nu juist je zakelijke aansluiting niet meer werkte. Je hebt gelukkig zelf ontdekt dat dit kwam omdat je geen beltegoed meer had en meteen opgewaardeerd. Zodra we de betaling hebben verwerkt, sluiten we je telefoon weer aan. Dit duurt vaak +/- een kwartiertje 🙂. Het opnieuw opstarten van de telefoon versnelt dit proces. Misschien een goede tip voor de volgende keer 😉!



Groetjes, Tiury

Reageer